Nieuwe identiteit cbt

Sinds 1994 verzorgt cbt trainingen & opleidingen in de industriële sector. In ruim 20 jaar tijd is zij uitgegroeid tot specialistisch sparringpartner voor het maximaliseren van de productie. Of dat nu gaat om het optimaliseren van processen, de ontwikkeling van personeel of het werken met nieuwe technieken, de aanpak van cbt omvangt het gehele spectrum van werkvloer tot directie. Bij de ontwikkeling van kennisbureau naar sparringpartner hoort een nieuwe positionering, een nieuwe merkuitstraling die aansluit bij het nieuwe cbt.

In het nieuwe logo staat het proces van maximaliseren centraal. Jouw proces wel te verstaan. Dit is wat cbt voor je wil betekenen: je stap voor stap brengen naar maximaal haalbare resultaten. Resultaten waar je u tegen zegt! In willekeurige volgorde zijn het ook de vier stappen in het cbt model. Het instappunt en de volgorde maakt niet zoveel uit, want als je begint bij het bekwamen van je operators, kom je vanzelf langs onderwerpen als verduurzamen, ontwikkelen en maximaliseren. Zo helpt cbt je stap voor stap verder.

 

ontwikkelen bekwamen bekwamen maximaliseren

Met de introductie van een nieuwe identiteit, presenteert cbt ook een nieuwe vorm van interactie. Dit maakt het gesprek over de vier onderwerpen concreet en toepasbaar. Via Maxime van de Meer deelt cbt haar kennis binnen de herkenbare context van de werkvloer. Korte blog-verhalen nemen je mee langs verschillende uitdagingen, bieden praktische tips en suggesties en dagen je uit om de uitdaging binnen je eigen productie aan te gaan.