Veelgestelde vragen

Ik heb de e-learning al gemaakt, maar ik blijf maar een reminder krijgen dat ik de eindtoets nog moet maken.
Je hebt waarschijnlijk de e-learning doorlopen en de oefentoets gemaakt. Er is echter ook nog een eindtoets. Je kunt de eindtoets maken door naar de e-learning te gaan en op de training te klikken. Helemaal naar rechtsonder te scrollen en daar op het zwarte blokje met toets te klikken.

 

Ik heb nog geen link ontvangen voor de e-learning?
Wellicht is de mail met de link en jouw inlogcode in je spam folder terecht gekomen? Dit wordt ook wel ongewenste of onbelangrijke mail genoemd.
Is daar ook niets te vinden, kun je mailen of bellen naar je opdrachtgever of naar cbt.

 

Ik ben mijn inloggevens kwijt? Hoe kom ik er nu in?
Op de inlogpagina verschijnt na het opvoeren van een verkeerd wachtwoord een knop met; “wachtwoord vergeten?”  Daar kun je een nieuw wachtwoord opvragen.

 

Ik heb twee keer een toets gemaakt en nu kan ik geen toets meer maken. Hoe ga ik nu verder naar nog een toets?
Je zult even moeten bellen of mailen naar cbt. Zij kunnen een 3e toets “herkansing” voor je klaarzetten.

 

Hoe stop ik de meldingen die ik krijg vanuit de e-learning?
Je gaat in de e-learning naar: “mijn profiel”, links in het menu. Daar klik je op het potlood rechts bovenin. “profiel aanpassen”.
Onder overzicht actieve opdrachten kun je de meldingen uitzetten of op een bepaalde dag zetten.
LET OP! Bij uitzetten ontvang je dus geen enkele melding meer!

 

Afbeeldingen worden niet of niet juist weergegeven in de e-learning, wat kan ik doen?
Om de e-learning succesvol te kunnen doorlopen, is het belangrijk dat Flash op de computer is geïnstalleerd en dat deze ingeschakeld is. Is dit niet het geval? Installeer dan zonder kosten Flash en start daarna de e-learning.